Кошик
819 відгуків

Привіт. На жаль, у нас сьогодні вихідний, всі замовлення й повідомлення будуть оброблені в робочий час. Завдяки за розуміння. З ув. адміністрація IT-BAZA

Целая база нужных товаров
Контакти
IT-BAZA – ціла база потрібних речей для всієї родиниСамий кращий оператор
Рейтарська 31\16, Київ, Україна
+380 (63) 546-45-35
Мапа
+380 (63) 546-45-35

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Покупець або його уповноважений представник при отриманні вантажу в Транспортній компанії зобов'язаний звірити кількість отриманих вантажних місць. Кількість вантажних місць у транспортному документі (накладній, розписці, розпорядженні) має збігатися з фактично отриманою кількістю. 2. Після отримання вантажу Покупцю або його уповноваженому представнику необхідно перевірити наявність непошкоджених пломб (при їх наявності), оглянути зовнішню упаковку/тару вантажу на пошкодження, вм'ятини, проколи, наявність слідів розтину упаковки, намокання, слідів переклеювання скотчу та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані. 3. Після виконання дій, зазначених у п. 1 і 2 цієї інструкції, Покупець або його уповноважений представник в терміналі Транспортної компанії зобов'язаний розкрити упаковку/тару вантажу і звірити кількість товару на відповідність з товарними документами, доданими до вантажу (перевірка на внутретарную нестачу) і оглянути весь Товар на наявність ушкоджень, незалежно від думки співробітників Транспортної компанії. 4. Покупець або його уповноважений представник в разі відсутності зауважень за кількістю отриманих вантажних місць, об'єму, ваги, упаковці/тарі, внутрішнього вмісту вантажу підписує документ про приймання. 5. У разі наявності претензії по кількості отриманих вантажних місць, об'єму, ваги, упаковці/тарі, внутрішнього вмісту вантажу, Покупець або його уповноважений представник зобов'язаний викликати представника Перевізника (Експедитора) для складання Акту про встановленому розбіжності за кількістю і якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (у різних транспортых організаціях назва даного акта може змінюватись). У разі не виконання положень зазначених у цій інструкції, товар вважається прийнятим і претензії до якості та кількості поставленого товару від Покупця Постачальником не приймаються.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner